Monday 25 July 2011

Contest 'Saya Kenal Sangat Si Hakim Tu'


siape sebenarnye si hakim nie..?..korang mesti tak tau kan..?..meh sini aku terangkan..kpd si hakim yg tengah membace nie pon..aku akan bagi tau gak..hahaha..

1) hakim seorang yg suke sgt mencapup..mane aku tau..?..cek tau la..
2) die seorang yg sgt sempoi..mane aku tau..?..cek tau la..
3) die dah ader cik awok awek..yg nie kompem..mane aku tau..?..cek tau la..
4) mugkin die nie seorang yg sgt suke perasan..sebab kebanyakan entry die..mesti ader sepotong dua ayat yg boleh dikategorikan sbg PERASAN !..cek tau la..
5) suke buat entry yg boleh bg kite panduan..especially pasal laki & pasal perempuan..and and and..pasal tips dlm hubungan..u know..'relation'..tak paham..?..ini la penting nye ENGLISH EDUCATION..
6) suke simpan rambut panjang..(setahu aku la )
7) satu bende yg pasti tentang die..suke maen DotA..hahahaha..
8) suke buat LOVE STORY..
9) die suke ketawa..mane aku tau..?..sebab die da bagi tau terang-terang kat entry die yg die suke gelak..

saye tag kpd :

1) yana yg baek
2) anith yg sweet
3) hanisah yg senyap
4) azwa yg baru ku kenali :)

saye kene menang sebab saye follower hakim yg setia..hahha..sume entry die..aku bace sbb best sgt..tak caye suda.. :P






p/s : ini ialah sticky post..sila roll kan mouse anda ke bawah untuk membace entry terbaru..terima kasih.. have a nice day ! :)
Thanks for reading. Write your comment

2 comments:

  1. hahaha...banyak perkara yang saya setuju..mana saya tahu?..cek tahu la... :P

    Thanks sebab join yerrr ^^

    ReplyDelete
  2. hahhahha..welcome.. :) hope menang la..hahha..

    ReplyDelete