Friday 30 September 2011

Bakal Mangsa Exam

assalamualaikum. well hello there world. hee. agak berzaman aku tak tulis entry blog yang techenta lagi tersayang nie. bukan apa, aku busy sekarang nie ( busy lah sangat kan ). almaklum lah, aku nie mangsa exam. aku memang tak suke betul kat si Exam nie. memang tak berkenan sungguh dengan dia.

  
                                      

inilah rupa aku ( lebih kurang macam nie lah. bukan sebijik macam nie ) bila cikgu bagitau yang exam akan menjelang tiba. aku nie bukan lah dari golongan yang sangatrajintahapgila baca buku kan. bila rasa aku perlu baca, baru aku baca. itu pun belum tentu aku dapat habiskan buku tu. kenapa lah setiap sekolah ade exam ?? kan bagus kalau sekolah aku takde exam. sekolah aku jer. sekolah lain kene ade exam. hahaha ( muke jahat ). 







p/s : MA dah nak SPM. chaiyok2 !!!!

Thanks for reading. Write your comment

No comments:

Post a Comment